Helt slut.

2014-04-13 // Kategori: Allmänt

Just nu.

Hej på er! Lite ytterligare uppdatering så här på kvällskvisten. Känns på tal om kvällskvisten så himla kul att klockan snart är 7 och solen lyser trots det. Blommor har börjat ploppa upp och knopparna på buskarna och träden börjar slå ut, himla underbart det här med vår! 
Min helg har varit nära perfekt. 
Spenderade min fredag med dom jag älskar extra mycket. Vi åt middag hemma hos Moa och begav oss på kvällen mot medina. Vart en helt okej kväll, allt som görs med mina pinglor blir sällan dåligt. 
Kom hem sent på kvällen och somnade skönt. 
Igår körde jag ett morgonpass med Moa och på kvällen gick jag till Emil och hade det superbra. Fick skjuts hem framåt småtimmarna och somnade så pass att jag sov fram till ett idag. 
Idag har jag mest bara tagit det lugnt, städat mitt rum. Pluggat & gjort klart arbeten. Har bara en inlämning kvar nu och det känns fantastiskt! 
   //Y

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se