100 facts:

2014-02-17 // Kategori: Allmänt
1:Har du en pojkvän/flickvän? nope
2:Tänk på den senaste personen som sårade dig, förlåter du den? ja, det gör jag.
3:Vad tänker du på när du hör ordet “mjau?” en häst, för dom låter väl så?
4:Vad är något som du verkligen vill ha just nu? Corner
5:Är du rädd för att bli kär? Som fan
6:Gillar du stranden? Jarååå
7:Har du någonsin sovit på en soffa med någon annan? Mm
8:Vad är din bakgrundsbild på mobilen? Haha en fet spiderman
9:Nämn dom fyra senaste sängarna du satt i? Hmmm, min, mys, martins, sen vet jag inte.
10:Gillar du din mobil? Hell to the yeah
11:Ärligt, går saker som planerat? Nej verkligen inte alls 
12:Vem var den senaste personen du la till i din telefonbok? Jag har fan ingen aning, Jespers eller Olles?
13:Skulle du helst ha en pudel eller Rottweiler? Båda är fula
14:Vilket gör mest ont, fysisk eller psykisk smärta? Båda
15:Skulle du helst besöka ett zoo eller ett konstmuseum? Orkar inte :)))
16:Är du trött? Jajaja
17:Hur länge har du känt den första personen i din telefonbok? Aimarn, sen några månade tillbaka kanske
18:Är den en släkting? Nepp
19:Skulle du någonsin kunna tänka dig att bli tillsammans med ditt ex igen? Hahahahahaha 
20:När pratade du senast med den senaste personen du kysste? igår tror jag?
21:Om du visste att du hade rätt person, skulle du gifta dig med den idag? Nejeeee
22:Skulle du kunna kyssa den senaste personen du kysste igen? Inte en jäkla aning, antar det
23:Hur många armband har du på dig just nu? Ett
24:Finns det någon speciell quote du lever efter? Naje, gör vafan du vill om det gör dig lycklig 
25: Vad tänker du på? Jag vet inte, ärligt alltså
26:Har du någon tatuering? Ne :( men det kommer!!!!!
27:Vad är din favoritfärg? vit, svart och röd 
28:När kommer du kyssa någon nästa gång? Inte vet jag
29:Vem smsar du med? Ingen 
30:Tänk på den senaste du kysste, har du någonsin kysst den på en soffa? Nepp
31:Har du någonsin haft en känsla att något dåligt skulle hända, och haft rätt? Ja många gånger
32:Har du någon vän med motsatt kön du kan prata med? Yes
33:Tror du någon har känslor för dig? Nej haha :((((
34:Har någon någonsin sagt att du har fina ögon? Kommer inte ihåg 
35:Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon framför dig? Tror det redan hänt? Kanske jag vet inte 
36:Var du singel på alla hjärtans dag? Mmmmmmm
37:Är du vän med den senaste personen du kysste? Ja
38:Vad kallar dina vänner dig? Yohio, yasse, yassenasse98
39:Har någon gjort dig upprörd den senaste veckan? Ja
40:Har du någonsin gråtit över ett sms? Mm det tror jag nog
41:Vart på din kropp är ditt senaste blåmärke? Min hand
42:Hur fick du det? Jag vet inte
43:När var senaste gången du verkligen ville bort från någon? Igår
44:Vem pratade du senast i telefonen med? My
45:Har du några favoritskor? Nej
46:Använder du hatt om du har en dålig hårdag? Ja självklart, vem gör inte?
47:Skulle du någonsin bli flint om det var trenden? Mm jomenvisst sjävklart varför inte? Nej 
48:Lagar du mat till din familj? Händer inte ofta meheh
49:Har ditt sovrum en dörr? Haha nej vad fan tror du?
50:Topp 3 hemsidor? Instagram maddafakka
51:Känner du någon som hatar att shoppa? Philippa antonia van Hal
52:Gör din kropp ont någonstans? Legday, måste jag säga mer?
53:Är det svårt för dig att säga hejdå? Nej haha
54:Vad var den senaste drycken du spillde på dig själv? Vodka 
55:Hur ser ditt hår ut? Fult :)))
56:Vad gör du oftast först på morgonen? Spotlight i ansiktet även kallat mobil
57:Tror du att två människor kan hålla ihop för alltid? Ja det tror jag
58:Tänk tillbaka på januari 2007, var du singel? Ja, fan va ful jag va
59:Gröna eller lila vindruvor? Gröna
60:När kommer du ge någon en STOR kram nästa gång? Troligtvis fredag, standard när man är full haha
61:Önskar du att du var någon annan just nu? Nej 
62:När kommer du smsa någon nästa gång? Vet inte
63:Vart kommer du vara om 5 timmar? I soffan antagligen 
64:Vad gjorde du klockan 8 imorse? Sov
65:Den här tiden förra året, minns du vem du var kär i? Ja, eller inte kär 
66:Finns det någon i ditt liv som alltid kan få dig att le? Ja många
67:Kysste du eller kramade någon idag? Naj
68:Vad var din sista tanke innan du somnade igårkväll? "Fan va skönt"
69:Har du någonsin försökt ditt bästa men blivit besviken i slutändan? Ohja
70:Hur många flikar har du uppe? 0
71:Hur många fingrar har du? 7
72:Vad är din ringsignal? Iphån
73:Hur gammal kommer du vara om 5 månader? 16 
74:Vart är din mamma just nu? I köket 
75:Varför är du inte med den första personen du blev kär i, eller nästan blev kär i? för han är homosexuell nu helt seriöst 
76:Har du hållit någons hand dom senaste 3 dagarna? Ja 
77:Är du vän med någon som du var vän med för 3 år sedan? Yes
78:Vad heter killen du senaste krama? Oj, mihou var det tror jag
79:Känner du någon som heter Mike? Ja
80:Har du någonsin somnat i någons armar? Mm
81:Hur många har du gillat dom senaste 3 månaderna? 0
82:Har någon sett dig i underkläder de senaste 3 dagarna? Ja
83:Kommer du prata med personen du gillar ikväll? Gillar inte nån :(((
84:Du är full och skriker på heta killar/tjejer från ditt bilfönster, vem är du med? Mina kompanjoner 
85:Om din pojkvän/flickvän tog droger, skulle du bry dig? Givet 
86:Vad var det mest händelserika som hände senaste gången du gick på bio? Jag välte ut någons popcorn haha
87:Vem var ditt senaste samtal från? Vet inte 
88:Om någon gav dig 1000kr om du brände en fjäril över ett ljus, skulle du gjort det? Ärligt så tror jag inte att jag hade klarat av det 
89:Vad är något du önskar du hade mer av? kärlek, pengar, corner
90:Har du någonsin litat på någon för mycket? Tyvärr 
91:Sover du med ditt fönster öppet? typ ja
92:Kommer du överrens med tjejer? Ja en dem
93:Håller du en hemlighet från någon som förtjänar att veta sanningen? Nej det tror jag inte
94:Betyder sex kärkek? Nej och ja
95:Du är inlåst i ett rum med den senaste personen du kysste, är det ett problem? Nej 
96:Har du någonsin kysst någon med en läppiercing? Nej 
97:Sov du ensam den här veckan? Mm :(((
98:Alla har någon som gör en glad, har du det? Ja 
99:Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
100:Vem var den senaste personen du "pinky promised"? Emma tror jag

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se