Hej på er!

2014-02-08 // Kategori: Allmänt


Har i princip inget att berätta egentligen. Kände bara att jag uppskattar den lilla tid ni varje dag kikar in här och så är jag dum nog att inte uppdatera?!?! 
Därför kommer här nu en uppdatering om mitt extremt tråkiga liv.
Dagarna rullar på, träningen går jättebra och skolan är lika seg, jobbig samt svår som vanligt. Jag har underbara fina vänner som jag kommit ännu närmre på sistonde. Mitt liv känns okej, men karma kommer snart att bita mig i röven.
På tal om träning, ska tvinga någon av mina kompanjoner att spela in några övningar på gymmet inom en snar framtid mehehe, så Moa och Bella om ni läser det här. Så är ni fucked! 
Vi hörs snart igen, jag lovar!  

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se