Jag lever

2014-02-17 // Kategori: Allmänt


Hej på er mina fina! Jag tänkte bara uppdatera lite fort och tala om för er att livet rullar på himla bra! Gårdagen spenderades i byn med en misslyckad fest, en lång och kall promenad med ett avslut på tåget hem. Det kunde ha blivit bättre men jag lärde känna en del nytt folk! Jag och Emma landade här hemma runt 12, åt och gick och la oss.
Idag körde jag ett jobbigt pass på gymmet med Moa, träningsvärken kommer att finnas imorgon vill jag lova.
Annars så är det sportlov och jag har i princip inget planerat förutom lite festligheter på fredag plus en del romantiska middagar på corner med mina kompanjoner haha! Vi hörs när vi hörs! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se