Onsdag

2014-02-19 // Kategori: Allmänt


Hej på er igen! Det börjar bli ovanligt att skriva här nu för tiden men vi kör på det igen! Ligger i soffan och kolla på tv för stunden, har inte gjort allt för mycket idag förutom ett pass på gymmet tidigare idag.
Imorgon kliver jag upp tidigt för ännu ett pass på gymmet, efter det beger jag mig till BUP för en vägning och efter det direkt ner på stan för att inhandla lite behövliga saker. Efter det vankas en romantisk middag på corner med mina kompanjoner! Vi hörs mer när vi hörs!

Kommentarer
Anonym
2014-02-19 / 21:28:20

Hur mycket väger du just nu? :)

Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt, mellan 50-60 kg :)
Yasmine van Hal

Anonym
2014-02-20 / 00:59:22

Vet ej vf jag ställde den frågan, du är super fiiiin hur eller hur 😊

Svar: Tack detsamma sötnos ❤️
Yasmine van Hal





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se