Moi

2014-01-01 // Kategori: Allmänt
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Fille
Vilka namn finns i din smsinkorg? Jeana, My, Jesper, Moa, Rosis, Philippa, Emma,Bella, Danne,Tess , Mamma, Maja, Anton, Johan, Nadia och Carro
Vem kysste du senast? Daniel 
Vem kramade du senast? Bella
När såg du din bästavän senast? Igår såg jag minbästavänner
Bästa killkompisar? Har inte riktigt nån bästa killkompis men det finns en hel del goa grabbs som jag stolt kan kalla mina vänner
Bär du på en stor hemlighet just nu? Naej
När vaknade du imorse? 10 tror jag om inte mitt senila jag kikat fram
Gillar du hästar? Nej, är motherfucking livrädd för those horses
Vem hade du velat träffa just nu? Alla dom från lysing :( 
Är du kär? Nej
När drack du alkohol senast? igår
Vad heter du i mellannamn? Nadine rullgardin
Vilken klass går du i? 9P corner
Är du oskuld? Yesboxabsolut jungfrumaria
Din favoritartist? HARDWELL
Vart bor du? i äckelhålan västervik 
Vart vill du bo? new york eller la
Vem skrev åt dig på msn senast? hahahahahahahahhahahahahh, vill skriva med My men hon vill inte :( 
Vem skrev du senast sms med? Sistermin
Vem ringde dig senast? -Vet inte, raderat listan 
Vad vill du jobba/jobbar som? advokat 
Var är dina syskon just nu? fläsktrollet sitter i tv:rummet och fucktard är i gamleby
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? kommer inte ihåg, senil
Har du piercingar? Isåfall, vars? 2 i varje öra, naveln och tungan
Är du vig? får en övernaturlig vighet när jag sträcker mig till kylskåpet
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? oki till Jeana
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? idk ärligt, skulle vara mysigt att ha nån men singellivet är helt okej faktiskt!  
Har du varit tillsammans med två samtidigt? dagis kanske, vetifan. Var så ful då så svårt att tro eller komma ihåg det.
Vill du gifta dig i framtiden? absolutely
Vilken vän vet mest om dig? emma och bella
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? njaaa antagligen
Vem skrev åt dig på Facebook senast? philly
Vill du bli modell? nej
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? kläderna och håret
Favoritdryck? cooola bro
Vad ska du göra till sommaren? leva livet 
Klänning eller kjol? nej, väldigt mycket nej. Har aldrig på mig det
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? Instagram heter det
Snyggaste kändisen? Channing Tatum, Zac Efron, Ryan Gosling
Vart vill du resa innan du dör? Högst upp på listan är New York och Thailand

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se