Progress.

2014-06-17 // Kategori: Allmänt

Bild 1 högst upp i vänstra hörnet var från när jag började träna.
Bild 2 högst upp i högra hörnet är från ett par månader tillbaka.
Bild 3/4 alltså bilderna längst ner är tagna idag.

Som ni ser så är det inte så stor skillnad på bild 2/3/4. Men det är för att jag just nu har slarvat väldigt mycket med träningen men har nu äntligen tagit tag i den.
Det jag just nu funderar på är ifall jag ska satsa på en mer slimmad kropp eller mer "biffig kropp".
Detta är resultat efter cirka 6 månader.
Jag har mycket kvar men är på rätt väg. 
Ser så himla mycket fram emot att se på mig själv i spegeln om ett par månader & ännu igen se hur jag har utvecklats.



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se