Update.

2014-06-14 // Kategori: Allmänt

// kör på ett riktigt inlägg med kvalité den här gången

Hej på er! Efter en hektisk vecka så kan jag äntligen nu säga att det är sommarlov. 2 månader har jag framför mig med fester, vis, jobb, kära återseenden, hårdträning och vänner. Gud så älskvärt! Denna vecka har erbjudit en trevlig avslutningsmiddag med mina forna classmates & alla andra nior på Ellen Key. Det bjöds på god mat, trevlig underhållning och fina tal.
Igår var det avslutning, 10 år i grundskolan har jag kämpat mig igenom. Den tog jag mig utan tårar igenom med min fina kavaljer Victor och mina vackra tjejer. Det känns så skönt att lämna det bakom mig men ändå så sorgligt. Ekonomilinjen väntar förhoppningsvis framför mig fortfarande där nya sköna människor ska göra mig sällskap. Det här blir nog ändå skitbra!


Idag vaknade jag tidigt, åt frukost och begav mig sedan till gymmet efter ett x par veckor utan träning och fuskätning. Finns egentligen inga ursäkter till varför men allt har varit så himla struligt, jag saknar han som betyder allt. Skolan har gått dåligt & vi har haft mycket problem inom familjen. Nu när det är sommarlov tänker jag äntligen bara bry mig om mig själv för en gångs skull & ta mig själv i första hand.
När jag insåg att gymmet var stängt tog jag istället en jobbig springrunda gjord i intervaller. Man märker att man varit borta ett tag när man nästan spyr efter ett tag.
Jag vet inte vad som händer idag men jag bryr mig inte heller, det är sommarlov systrar och bröder. Inte fan behöver vi oroa oss då!? 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se