2 månader senare:

2014-03-01 // Kategori: Allmänt
Den 2:a Januari började jag min långa men spännande resa mot ett friskt liv, en starkare Yasmine och en snyggare Yasmine. 
1 månad senare såg mina dåvarande resultat ut såhär: 
 
Ben: Upp till 40 kg
Rygg: 25 kg
Mage: 40 kg
 

Idag ser mina resultat ut såhär:
 

Ben: Upp till 60 kg
Rygg: 40 kg
Mage: 55 kg
 

Dessa resultat gäller ju givetvis bara på vissa maskiner, jag tar olika på allt eftersom att jag är olika stark i vissa muskler. Något som jag börjar bli otroligt uthållig och stark i är min mage. 
Jag har börjat göra squats med lätta vikter för att få in rätt teknik. (15-20 kg med stång). Jag gör olika övningar för mage och även för sidomusklerna. 
Jag har börjat ge mig på chins och pull-ups som faktikst fungerar med hjälp av gummiband. 
 
Det jag nu har börjat fokusera mest på är: bieceps (olika övningar med hantlar) , rumpa (olika maskiner, utfall, squats, benpress) samt rygg (olika maskiner och övningar).
 
Resultat:

Jag kan inte riktigt säga att jag ser jättestora förändringar på kroppen, det jag lägger märke till är väl att jag har mer benmuskler, tightare röv, ryggmusklerna är dem som syns mest, samt att magmusklerna kikar fram mer och mer. Men det har somsagt bara gått 2 månader och jag har räknat med ett par månader (minst 6) innan jag får en början på de resultat jag vill ha! Jag känner mig givetvis starkare och kan iband överraska mig med vad jag kan utföra. 
 
 
Det börjar likna något. Bilden till vänster: ca 68 kg, bilden i mitten: ca 46 kg och bilden till höger  har jag ingen jäkla aning om vad jag väger, men jag vet i alla fall att den kommer att fortsätta förändras hela tiden!
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se