Mikky

2014-10-14 // Kategori: Allmänt
 
 
Så jävla fast och så jävla kär.
 

Hej på er. Sov hos Micke inatt, han stack iväg till skolan en aning tidigare än mig och jag begav mig senare iväg till hantverksprogrammet. Där så fick jag starta lätt genom att testa olika tekniker med plattång som lockar och vanligt platt hår på en docka med hår. Det är så mycket mer att tänka på när man får mer insikt. Att platta håret har hittils varit en lögn. 
Tycker verkligen att det var så jävla kul och hoppas att jag lär mig något under dom två kommande veckorna. 
Jag ska sova hemma inatt, jag känner att jag måste spendera lite tid med familjen trots att det kommer bli himla tomt att somna inatt. När han inte är där vid min sida. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se