En sån här sak kallad uppdatering.

2014-09-10 // Kategori: Allmänt
Skolavslutingen 2014.
 

Hej! Återigen så har det gått ett x antal dagar sedan jag uppdaterade sist. 
Big suprise there right?! Eller inte. Med en brist på läsare och intresse så har detta med bloggning avtagit. Känns lite som att jag ursäktar mig i varje inlägg. But so be it. 
Så mycket har hänt sedan sist. Men ändå så obemärkta saker. Nollningen är väl det enda offentliga jag kan skriva om egentligen. 
Den var väl ändå helt okej. Men som van alkholist, skämt åsido, så nådde jag inte riktigt den fyllenivån som dom flesta gjorde, Vilket gjorde att jag med gott samvete kan minnas hela kvällen. Det känns jätteskönt eftersom att nollningen ändå är något man borde minnas. 
Annars så är skolan i full gång. Trots att bara några veckor rullat förbi så har ändå ekonomilinjen vissat sig vara ganska så tuff men ändå så spännande. Med en bra klass i bakfickan och en återkommande intelligens så tror jag att dessa kommande åren som ska spenderas på gymnasiet kommer vara riktigt lärorika, roliga, svåra men ändå så behövande! Tänk att vi om tre år tillsammans ska delta på en bal med charmiga kavaljer, att våra nyfunna vänner då kommer vara våra närmsta vänner och att vi tillsammans kommer skrika från ett rullande flak med våra alkoholfyllda kroppar, vi kommer vara så jävla fria men också så jävla rädda! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se