Studiedag

2014-09-26 // Kategori: Allmänt
 
Tjenis penis kuk snopp. 

Fredag idag vilket innebar studiedag. Nu ser ju hur obeskrivligt kul jag spenderar denna kväll. 
Sov hos Mickelito inatt och gick väl hem nån gång förut cirkus runt 3 men jag venne liksom. 
Är så jäkla sliten och har i kombination till det hamnat i livskris. Vet inte alls vad jag vill längre med mitt liv. Har hela tiden sagt att jag ska bli advokat men efter en månad på gymnasiet så känner jag hur utbränd jag redan är efter allt slit i 8:an & 9:an. Jag vet att jag är kvalificerad till att nå mitt mål men jag vet bara inte om jag själv klarar av det. Har nog som det känns nu bestämt mig för att byta linje då ekonomi inte känns intressant eller kul. Det ända roliga är juridik givetvis som skulle blivit mitt inviduella val. Är inne lite på stylist då det helt klart skulle vara något för mig som älskar allt med hår, smink & kläder. Men det innebär att jag troligtvis måste flytta till Linköping och lämna så mycket, speciellt My och Philly vilket skulle vara så otroligt svårt eftersom att dom är mitt allt. Men i situationer som dessa så måste man vara självisk, annars så ska jag välja någon annan linje i Västervik men frågan är ju bara vilken..? 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se