Apologize

2013-04-11 // Kategori: Allmänt
Ni är så himla bra! Jag vaknade upp , gick in på bloggen och fick se jättefina kommentarer som ni hade skrivit!
Kunde inte ha startat dagen på ett bättre sätt! 
 
Uppdateringen igår var inte bra alls! Men morgonen slutade inte så bra så jag stannade hemma och hade en lång diskussion med mamma! Vi kom överens om många saker som vi ska ta upp hos BUP och efter det låg jag bara och kollade på film! 
Jag har så ont i min kropp så det är helt sjukt, kan knappt röra armarna eller benen! 
Idag är det bara kort skoldag för mig och sen ska jag ner på stan en snabbis! 
 
Gammal låt men ändå en av de bästa låtarna som någonsin skapats! 

Kommentarer
2013-04-12 / 04:58:44

Bra låt :)





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se