En dag på stan

2013-04-18 // Kategori: Allmänt
Gick aldrig till skolan imorse.. Utan jag följde med och handlade istället! Haha efter mycket tjat dock.. Men jag missade inget speciellt, ska sätta mig med lite SO sen istället! 
Sen åkte jag hem och åt och efter det vidare till BUP! Det gick bra idag, vi fick ut mycket av samtalet! 
Efter det gick jag ner på stan, köpte bb-cream och lite tillbehör osv! 
Självklart hittade jag väääääldigt mycket fina saker men dock så var det mesta sommarkläder! 
Jag är lite sugen på linnet eller vad man ska kalla det (?) uppe i högra hörnet! Men jag har så svårt för att visa magen , det är en av mina största komplex och rädslor!
Ska fundera lite på det eftersom att jag ska ner på stan imorgon igen en snabbis! 
Nu har jag iaf precis landat med mellanmål och en efterlängtad cappucino (nej jag kan inte stava till det, cappuchino?, cappuccino?, inte fan vet jag) framför pll och så kommer min dag fortsätta! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se