Halla guys!

2013-04-16 // Kategori: Allmänt
Skoldagen var helt okej.. Eller ah, den var bra. Men jag skriver okej för att skriva något positivt om skolan är faktiskt inte okej. Haha! 
Vi hade tjejsnack dom sista 2 timmarna i skolan på ungdomsmottagningen och det var väl.. Ja vad ska man kalla det? Lärorikt? HAHA!
Nu ska jag ska gå och laga lite mat, jag hör till köket, ja. Men inte som någon jävla köksh*ra ! Blir så förbannad på sånt. Ska jag gå och kalla alla killar (?). Haha fail, jag kom inte på nåt.
Ska väl dra på nåt avsnitt av pll också, slapp plugga då provet var uppskjutet! Fuck yeah! 
 

Kommentarer
2013-04-16 / 17:12:04

FY IN I HELVETE VAD SNYGG DU ÄR BÄSTIS!!!! Dela med dig av din snygghet lite förfan!

Svar: Ska du säga världens finaste ❤
Yasmine van Hal





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se