Ollg

2013-04-26 // Kategori: Allmänt
Tjenare!
Nu har jag lite bråttom för att jag ska snart tillbaka till skolan för att sen ta bussen till Gamleby till marknaden! 
Igår så bloggade inte jag mer men jag och Philippa och sen kom Emma, var med Johan och Linus och sen direkt när jag kom hem duschade, åt jag och sen däckade jag! Känner att exakt samma sak kommer hända idag med! 
Jag och Emma pker hem ikväll medan Philippa sover hos Johan! 
Vi får se om jag slänger in ett inlägg ikväll/inatt men annars så hörs vi imorgon! 
 
(Till er Justin Bieber fans, kolla vem som blev ollg 23 April! Hon var fett söt och jag är sjukt aviiiis! Här: http://mollyblombergs.blogg.se/)
  

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se