20 Juli

2013-07-20 // Kategori: Allmänt
Godmorgon! Vaknade runt elva idag och tog med mig frukost in på sängen, vill egentligen steka i solen men jag får inte det på grund av mina eksem i fejjat (som tack gode gud, börjar gå bort). 
Ska snart ta en dusch, fixa mig lite och traska mig uppåt Rusta för att köpa hårfärg hade jag tänkt! 
Gårdagen: Somnade skönt runt halv 3 tror jag? Kvällen kunde väl ha blivit roligare men jag klagar inte. Tanken var att jag skulle bjudit er på en bild när jag står på händerna meeeeeeeen efter 20 gångrs försök, blåmärken och fall som jag inte ens förstod hur jag överlevde, gav jag upp haha. 
 
Another absolute favorite

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se