5 sanningar:

2013-07-30 // Kategori: Allmänt
-Jag har sån fruktansvärd skadeglädje, fråga mina vänner haha... Dom uppskattar det inte alltid HAHA
 
-Jag älskar att göra spontana saker
 
-Jag har 5 piercingar
 
-En av mina största rädslor är att zombies ska invadera världen, på riktigt. Jag är verkligen 110% serriös!
 
-En av de pinsamaste sakerna som hänt mig var när jag var liten och åkte buss, jag skulle gå på toan men därinne satt en man och sket. När jag skulle stänga dörren svängde bussen till och hela dörren smälldes upp så att alla i bussen såg personen på toaletten. Efterbliven som jag var struntade jag i att stänga dörren och sprang istället och satt mig. Så ja, där satt han med öppen dörr så att folket fick stänga dörren åt han och jag satt och tröck i sätet, hoppades att han inte skulle se mig haha...

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se