Godmorgon

2013-07-04 // Kategori: Allmänt
Jag är så galet trött. Meningen var att jag skulle till BUP vid halv nio imorse men jag orkade bara inte. Det gick inte.. Kom hem runt halv tre inatt tror jag efter att spenderat natten med ett par killar från Göteborg haha! Det där lät väldigt fel så det jag menade var att vi satt och snackade. Jag, Bella och My, dock så drog Bella lite tidigare än oss! Gårkvällen däremot bestod av att sitta still på en stol i 4 timmar och glo på en tråkig show, men sällskapet gjorde det lite bättre, Nadia och Simon samt Marcus och Ella en liten stund! 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, meningen är ju att vi ska dra ut till lysingsbadet idag igen och sola och bada haha men det går ju inte riktigt nu då vädret sviker oss! Vi får helt enkelt se vad som händer! Vill även dra ut med brädan men har på något sätt lyckats stuka foten. Bra där Yasmine!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se