Hej på er!

2013-07-30 // Kategori: Allmänt
Gårdagen var riktigt trevlig! Jag, Bella, My och Moa drog till lysart (skräll) och dunkade musik.. Har inte sett sån överskottsenergi innan haha.. Sen kom Danne och då drog vi och badade.. Fuck yeah, mitt första och väldigt, väldigt, troligtvis mitt sista dopp, är taget. Sen drog vi till grillen där vi lyssnade på musik, pratade och hade allmänt kul! Fick skjuts hem av Danne sen runt ett och som vanligt kunde jag inte somna, sista gången jag kollade på klockan var den 3...
Idag suger vädret och mina primadonnor (MOA OCH BELLA!!!!!!!) skulle egentligen varit här då vi ska göra en grej som ni nog får reda på inom snart! Annars så suger vädret och jag har sovit äckligt dåligt igen så idag blir nog ännu en tråkig slappardag... 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se