jefflaskit

2013-07-12 // Kategori: Allmänt
Den här dagen kan röra sig mot toan och spola ner sig lååååångt bort ifrån mig! Är sjuuukt irriterad på allt och alla. Tyvärr ,men det blir förhoppningsvis bättre framåt kvällen då jag ska ner på stan med brudarna! Vet inte om vi träffar någon eller så, sånt som märks! 
Hursomhelst, gårdagen var helt okej om man klipper bort en bit av kvällen då vi sa hejdå till Robin! Får en sjukt jobbig klump i magen.. Alla bröt ihop förutom jag då som står och asgarvar! (Som jag sagt innan, i stressade, nervösa och upprörda stunder så börjar jag skratta istället för att gråta , dum i huvudet som jag är..) Det var ett av de svåraste sakerna jag varit med om. Hemskt rakt igenom.. Usch, kommer börja gråta nu istället haha.. 
Annars träffade vi på lite nytt folk, satt på korpa och så vidare!
 
Ingen bild tyvärr, orkar inte idag

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se