Tjäääna!

2013-07-21 // Kategori: Allmänt
Godmorgon på er! Idag så ska jag först av allt ta en låååååång dusch för er som bryr er, efter det  har jag inte en enda jävla aning.. Haha! Färgade håret igår också, skulle färgat ombre men det blev inte så! Kanske gör det en annan dag inom kort, hursomhelst. Jag blev hyfsat nöjd med resultatet lite mörkare men ändå inte synligt omgjort, perfa för mig! Sen drog jag, Emma och My ut till lysing, glodde lite på showen, mötte Alex och sen kom Linus och drog oss hemåt efter lite händelser runt 12! 
Ser ut som en slapp potatissäck om nu potatissäckar kan vara slappa, men i poserande stund så kom det självklart 1000 människor
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se