13:07

2013-03-27 // Kategori: Allmänt
Tjenare allihopa! 
När vi var klara på BUP så hade vi vägt och mätt mig och jag hade vuxit liiiite till haha! Jag vill inte växa mer, My du kan få ta över nu!  (Och till er som inte har läst min blogg så länge, My är min syster som är 155 cm kort och hon läser min blogg så det var tillägnat henne)! 
Jag gick sen till sjukhuset för att dom ville ta lite prover eftersom att min puls var lite låg!
När jag var klar med det gick jag till coop och köpte bananer och vaniljkvarg och skulle göra bananpankakor! 
Jag gick hem och då hade jag inte med mina nycklar (smartass) så jag fick sitta och vänta en halvtimme på att Philippa skulle komma med nyckeln!
När jag sen väl lagade pankakorna så var det fan inte någon delikatess haha, så jag skippade dem och åt couscous istället!
Jag är hemma från praoen idag då jag ändå bara hade hunnit vara där en liten stund till!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se