21:00

2013-03-13 // Kategori: Allmänt

Tjena mittbena!
Pluggade ett tag förut och det gick hyfsat bra!
Men sen blev det för tråkigt haha så jag lekte runt lite med smink!
Man ser inte så bra på bilden (iPhone kvalité ftw ) men det blev ju ett tidsfördriv!
Nu sitter jag och målar naglarna med musik i lurarna och väntar på att tröttheten ska komma så jag kan gå och lägga mig!
Imorgon ska jag till BUP och eftersom att jag hade gått ner i vikt så måste jag vägas igen... Och ni alla vet ju vad jag tycker om det så jag ska inte slänga ur mig massor skit nu haha!


Kommentarer
2013-03-15 / 10:16:41

Du är verkligen vacker Yasmine :)

2013-03-15 / 10:16:54

Du är verkligen vacker Yasmine :)





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se