Förgyller min morgon

2013-03-17 // Kategori: Allmänt

Hallllow allihopa!
Bloggade aldrig mer igår men det hände lite saker som gjorde att kvällen slutade i tårar.. Och ja, det handlade om min sjukdom men mer säger jag inte!
Har sovit jättelänge inatt vilket är ovanligt för mig men skönt var det iaf!
Nu sitter jag i soffan med morgonrock , kaffe och lyssnar på musik!
Har precis fått i mig lite frukost men det blev inte så mycket idag tyvärr... Har för mycket tankar!
Så därför och endast därför , tänkte jag hå ut på en promenad sen med musik i lurarna och rensa alla tankarna! Var länge sen nu som jag var ute på en promenad så det kommer bli hur skönt som helst trots att jag förmodligen kommer skrämma halva stan med mitt trötta och slitna ansikte och med mitt finfina fluffiga/lockiga/trassliga/ofixade hår!
Håll er borta från mig så slipper ni en hjärtattack haha!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se