Glader påsker!

2013-03-30 // Kategori: Allmänt
Godmorgon! 
Har varit vaken ett bra tag nu och har hunnit ätit frukost! Har även återupplivat min barndom och gjort världens grymmaste skattkarta! Dock var jag alldeles för liten för att bränna skartkartan enligt mamma så hon skulle göra den så fin så! Och ja... Hålet i kartan skulle ju inte precis vara där haha! 
Skattkartan är till Sofie som kommer nu vid elva och ska leta påskägg och senare ska vi äta påskbord! 
Jag har redan varnat mamma att jag troligtvis kommer att börja hetsäta och jag har sagt till henne att om jag gör det, så ska hon ta bort mig därifrån! 
Det är svårare än ni tror att sluta när man verkligen inte kan! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se