GRYMT

2013-03-16 // Kategori: Allmänt

Godmorgon eller ah... Haha , god eftermiddag då!
Gårdagen var GRYM!
Vi gick och åt på Acapulco och där delade jag och Emma på en sallad! Helt otroligt god!!!!
Sen så mötte jag , Moa, Bella , My , Emma och Philippa Nelly så gick vi till mejeriet och väntade i typ två timmar på att få komma in eftersom att vi ville ha bra platser!
Tyvärr så fick Moa jätteont i magen så hon åkte hem en liten stund innan dem öppnade :/
Trycket när dom öppnade var hemskt och där skulle jag pusha mig fram? Haha men det gick , vi hamnade längst fram och när dom började spela så var det lite långtråkigt men sen när Claes , Kalle , Steve och Anna (grymma) kom ut och började spela, drog igång basen ordentligt , så kickade adrenalinet igång och jag dansade , skrek och sjöng!
Sen , äntligen kom Malcolm och bjöd på en ordentlig show! Damn vad han är bra!
Vi däckade hemma hos Emma sen och åkte hem imorse!
Nu sitter jag här i sköna kläder osv och har skrivit världens längsta inlägg haha!
Har inga planer för dagen och det känns skönt!
Inga prov , läxor osv eftersom att vi har prao nästa vecka!
Nervöst men kul!
Jag bloggar mer senare!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se