I'm sexy and I know it

2013-03-20 // Kategori: Allmänt

En väldigt B rubrik där men vafan!
Vad ska jag skriva då? Shine bright like a potato? Nej.. Jag tror faktiskt inte det!
Hursomhelst. Jag gick till jobbet imorse trots att jag kände vilken jävla skitdag jag hade framför mig!
Jag var väl där i två timmar eller nåt tills halsontet och huvudvärken tog över så jag lämnade mina gullegrisar och gick hem istället!
Jag har tagit panodil eller vad det heter och hoppas att jag ska må bättre!
Det är ju inte kul att sitta hemma så att fördriva tiden hade jag tänkt pilla lite med en ny bloggdesign!

__________________________________________________________________________________________

Svar till meijahernström*: -Vart praoar du?:)

-Jag praoar på Marieborg med 1:orna! :)

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se