Sårry

2013-03-01 // Kategori: Allmänt

Har inte bloggar nåt idag men skolan var rolig och helt okej!
Har gjort helt störda videor och bilder!
Efter skolan så åt jag mellanmål , müsli.
Det går framåt!
Efter det gick jag , My och Philippa och träffade Linus , filip , hamzat , markus och johan och senare på kvällen kom även Bella och Moa en stund!
Vi chillade , gick lite överallt , misslyckades med att kolla klart på en film ( gissa vem som inte ville eller kunde se klart på den?) haha !
Sen åkte dom hem vid tjugo i tio så då drog vi hem och nu har jag duschat och sitter och kollar på film och äter!
Ska snart gå och lägga mig , fyhelvetessatan vad skönt det ska bli!
Haha har förresten gjort ett videoinlägg som jag ska försöka få upp på bloggen imorgon och nej , det är inget tråkigt "hej idag har jag" inlägg !
En dagens , älskar att gå i mina underbara mjukisbyxor ! Finns inget bättre!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se