(Sun)day

2013-03-31 // Kategori: Allmänt
Alltså godmorgon. Jag är riktigt jävla trött och med tanke på att man skulle ställa fram klockan igår så vaknade jag egentligen alldeles för tidigt. Okej, jag  fattar inte ens vad jag nyss skrev... 
Det blev aldrig någon Paranormal Activity igår. Det går verkligen inte! Jag hann se på 15 minuuter igår och skrek tre gånger men mer klarade jag inte. Dom som säger att det inte är läskigt kan ju bara köra upp nåt!
Prova se på paranormal activity på bio med ljud som exploderar i dina öron, en skärm större än din vägg och i en kolsvart salong där man aldrig vet vad/vem som gömmer sig bakom bio-stolarna, yes, I'm serious haha!
Jag svär alltså, när jag gick hem så vågade jag inte kolla bakåt, jag halvsprang hem och jag gick INTE längst ut.
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se