Fck yeah

2013-05-30 // Kategori: Allmänt
Internet funkade inte igår och jag fick abstinsen av det.. Herregud, ska man verkligen vara så beroende haha? Allt jag tänkte på var bloggen, jag hade ju liksom lovat er att uppdatera bloggen flera gånger igår! Men nu är jag här igen och nu ska uppdateringen bli super bra! 
 

Idag är jag iaf ledig så jag har legt ute hela morgonen och solat men med mitt pigment som jag har sagt innan, fick jag zero färg! Sadface. Skulle egentligen gått ner på stan idag med mammi och kollat efter skolavslutningskläder men hon hade massa möten o skit så vi ska ta det imorgon istället och då följer även big-sis med! Åååh vad jag har saknat henne! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se