Hey'all

2013-05-31 // Kategori: Allmänt
Godmorgon!
Idag så är jag inte i skolan, hade ingen lust imorse och fastnade i sängen mehe.. Ska snart ner på stan med mamma och kolla lite kläder och sen hem igen! Tänkte glida runt som på bilderna men insåg att det skulle bli för kallt så jag ska byta om snart! 
Igår när jag precis hade duschat så var tydligen Linus och Johan här så jag fick slänga på mig kläderna och så gick jag ut en stund med dom och mina fishmoe's My och Philippa! Men var inte ute så länge då det var skitkallt så jag gick in, virade in mig i en filt och satt på balkongen ett bra tag! 
 
Och tro inte att mina ben är så bruna för det är dom veeerkligen inte.. 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se