Min valborg!

2013-05-01 // Kategori: Allmänt
Vi åkte som sagt in till Gamleby halv fyra efter maaaaassa med strul och shit.. 
När vi väl kom dit satt vi inne på centrum i typ en timme haha innan vi gick till Linus där vi lagade tacos!
Efter det drog vi till Hammarsbadet (vet inte om det heter så men aja) och fixade lite saker, sen gick vi och kollade på brasan och fyverkerierna! Träffade även på massor med trevligt folk och hade ganska kul innan allt blev kaos! Haha omfg ni vill inte ens veta... 
Vi kom hem sen till Linus igen vid typ 12 (?) efter en fööör jobbig och lång promenad,  och då gick vi nästa direkt och la oss fast jag, Linus , My och Markus låg uppe en stund och snackade och sen någonstans där somnade Markus! 
Vi andra låg uppe och pratade och satt vi datorn till typ 4 innan jag däckade helt! 
Vi vaknade runt 9 halv 10 och då kollade vi buss oså och det slutade med att jag och My skulle ta ett tåg som gick halv elva men vi fick sitta och vänta i en timma innan en bussjävel kom! 
Nu sitter jag här och ska snart upp och möta fucktard vid bussen! 
 
För långt inlägg
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se