Original me

2013-05-08 // Kategori: Allmänt
Dålig uppdatering från min sida.. Förlåt! Tänkte slänga iväg ett ''deepshitinlägg'' imorse men det ligger och väntar i utkastet.. Vi får se om det får ligga och damma där eller om det publiceras. 
Är iaf hemma idag med, mår bättre men rösten spökar fortfarande! Har så sjuuuukt tråkigt så med mindre minne på telefonen, och minst 10 underbart vackra videor har tiden gått fortare! 
Solade en stund imorse på tre-t, får hoppas att det blir någon färg utav det fula röda som så gärna vill stanna på min kropp! 
And yes, jag har ett så fint klistermärke i pannan... Jag kallar den ''Bäppan'' då jag inte kommer ihåg ifall jag tog den från ett äpple eller banan.
Den har medverkat i några av mina filmer och kanske kommer synas på bioduken när premiären av filmen troligtvis dyker upp på bloggen idag! Stay tuned maddafakkas!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se