This day sucks.

2013-05-24 // Kategori: Allmänt
Ååååhhhh vad jag blir galen på den här dagen.. Inget bra väder, jag känner mig allmänt ful och äcklig, skallebank, tårar och stress! Kan den här skitdagen vara över nu? 
Gick hem från skolan tidigare och la mig faktisk och sov men inte hälpte det inte.. Knäppte lite kort men inte fan ska någon bli bra heller! 
Visar i alla fall den djupa ringningen på linnet där bak som jag totally ÄÄÄlskar med stort Ä! 
Ska snart äta tacos usch, och sen så ska vi tre åka till Emsi och sova där inatt.. Mer än så har jag inte att säga nu, ska försöka uppdatera er ikväll, annars så hörs vi imorgon när jag kommer hem! 
 
Och nej, jag har inga superstora meloner att trycka upp till hakan, deal with it!
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se