180913

2013-09-18 // Kategori: Allmänt
Okej. Jag vet att jag suger på att blogga. Har till och med velat ta bort bloggen men jag måste ha kvar den. Den innehåller så mycket minnen och motivation för mig så den får stanna även om ägaren inte alltid är sådär superbäst på att uppdatera. 
Skoldagen var riktigt kort idag och jag har mest skrattat mig igenom den. Klev upp imorse och kände bara NEJ, idag får sminket stanna hemma. Riktigt skönt att inte bry sig ett jävla dugg. Sprang även på stan och hittade två tröjor, ett skärp och ringar. Übernöjd med det jag fick med mig hem!
Imorgon väntas en låååång skoldag men jag tar sovmorgon då jag ska till BUP lagom tidigt imorgon! Även utvecklingssamtal väntas och jag är skitnervös, vet inte riktigt varför? 
Hur som helst spyr jag snart så ont i magen jag har. Vill bara sova innan jag avlider, därför säger jag nu gonatt till mina fina älskade underbara bloggläsare! 



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se