26 September

2013-09-26 // Kategori: Allmänt
Hej på er! Har studiedag idag, sjukt skönt! Har sovit ut i x antal timmar idag men trött är jag ändå! Har suttit och pluggat på biologi provet som vi har imorgon och ska fortsätta med det ett tag till. Jag måste också hinna göra svenska läxan som ska vara klar 
imorgon! Vilken press jag fick på mig nu haha. Ikväll ska jag bara ta hand om mig själv och ta det lugnt, tänkte även hinna färga håret lite senare! Ska färga brunt, gaaaaah! Men så får det bli nu under det tråkiga vinterhalvåret! Ska inte platta det, börja använda ricinolja så får vi hoppas att mitt hår för en gångs skull ska bli bra eftersom det är något jag är ganska petig med!



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se