5 sanningar om mig:

2013-09-27 // Kategori: Allmänt
- Jag knäpper ALLTID upp byxorna på resturanger för att få plats med extra liksom, oavsett om vi snackar corner eller sahara. Been there, done that! 
 
-Jag ska ev. ta hål i tungan i november. Sjukt taggad! 
 
-Jag kommer troligtvis få vara med på idrotten nästa år! Och förhoppningsvis få börja träna lite lätt vilket motiverar mig så himla mycket! 
 
-Jag ogillar verkligen när folk skriver på sina bloggar t.ex: ''Nu ska jag äta grillat. Mums!'' Just det där satans mums! Jag menar come on, vem fan sitter på en resturang, maten kommer in och du kollar på din mat, utbrister glatt ''MUMS vad gott''. Ja asså, känner jag dig eller? 
 
-Jag kan nästan aldrig vara seriös
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se