Alltså åh.

2013-09-04 // Kategori: Allmänt
Har åkt på någon vidrig hudsjukdom. Tänker dock inte skriva ut namnet för att 1. Jag kan inte stava till det och 2. Ni kommer troligtvis gå in på google bilder och få en helt fel bild av hur jag ser ut i mitt ansikte.
Har smygit runt i stan med luva och tror inte att ni sett mig som tur är. 
Ska ha en slags behandling nu i ca 3 månader med antibiotika-tabletter och en salva! Kommer inte se bra resultat förstän om några veckor och just när jag fick höra det, blev allt kaos.
Tanken av att behöva se ut såhär varje dag flera veckor framöver är hemsk.
Vi ska ringa till hud för att se ifall det finns något tillfälligt att göra åt saken eftersom att jag kan knappt visa mig utomhus. 
 
 Haha, visar er den här bilden för att lätta upp stämningen lite! 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se