Mål:

2013-09-12 // Kategori: Allmänt
- Believe it or not, men jag vill göra lumpen! Det heter inte så längre men för att ni ska förstå, ja jag vill "utbilda" mig till militär 

- Jag vill och kan nästan säga att jag ska jobba som volontär i något land som Afrika, Indien, Egypten där många fattiga bor! Att hjälpa dom, se glädjen och tacksamheten är det som skulle fullända mitt liv! Att få se saker ur ett sånt hemskt perspektiv, se den grova verkligheten vi blundar för och givetvis göra så gott jag kan för att hjälpa till! På det sättet skulle jag kunna se över mitt eget liv och se hur lyckligt lottad jag egentligen är!

- Studera på universitet och bli en högt prioriterad utbildad advokat. 

- Flytta till New York eller Los Angeles

Det här med krav på sig själv är något jag är otroligt duktig på. Men jag vill klargöra för er, det här absolut inga krav. Det här är drömmar. Mål. Inom en snar framtid ska jag ta alla chanser för att kunna leva upp till det här och jag tror faktiskt att jag kommer klara det.I alla fall några av dom och det folket, ger mig hopp.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se