Problembarn

2013-09-03 // Kategori: Allmänt
ÅÅÅHHHH alltså jag orkar inte. Jag drar inte negativitet över bloggen utan jag är arg och måste fakking skriva dethär. Vknade upp i Lördags och såg några små utslag i ansiktet. Brydde mig inte så mycket men det blev bara värre och värre för varje dag. Nu har jag en tredjedel av ansiktet fullt av utslag som kkliar och svider. Inget hjälper.. Ska till läkaren idag vid 1 och kolla upp det. Är hemma från skolan, får inte ha smink på det och det är no way in hell att jag går till skolan och ser ut såhär. Jävla bajspissråtta jag orkar inte. 
 
Ännu bättre, vi har skolfoto imorgon. Jag orkar bara inte med livet just nu.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se