Yasmine tycker inte om den här dagen

2013-09-07 // Kategori: Allmänt
Nej alltså. Den här dagen började på sämsta sätt... Eksemet hade spridit sig ytterligare en bit och jag är galet trött... Sitter just nu och lyssnar på musik, självklart hardwell. Go hardwell or go home.
Har precis fått i mig lite mat och vet inte riktigt om det är värt att kleta på lite smink.. Vi får se om jag orkar anstränga mig. 
Jag hatar att vara en sån här bitterfitta. Jag är inte en sån person. Jävla skitdag! 
Nej vet ni vad? Nu jävlar ska jag göra den här dagen bra på något sätt! CHALLENGE: ACCEPTED! LET'S DO THIS!
 
 

Kommentarer
Anonym
2013-09-09 / 15:47:18

har en känsla av att din blogg kommer bli stooor :>

Svar: Söt, glad jag blir!
Yasmine van Hal





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se