3 Augusti

2014-08-03 // Kategori: Allmänt


Efter en lång bloggpaus så tänkte jag slänga in ett inlägg lite slarvigt sådär.
De senaste veckorna så har jag egentligen inte gjort så mycket. Till större delen har jag egentligen bara sovit, festat och varit ute om nätterna. Sommarlov kallas det. 
Gjorde en smiley piercing men den åkte bort lika fort. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag passar i det.
För en vecka sen tog mitt sommarlov slut, nu består 2 veckor av jobb och sedan börjar skolan. Känns verkligen skittråkigt, & jobbet passar inte in på mig heller. Pengarna får motivera mig helt enkelt!


Kommentarer
Anonym
2014-08-08 / 17:12:27

Vad hände med smiley piercingen då? 😃

Svar: Ska göra om den på söndag tror jag högre upp eller köpa en mindre :)
Yasmine van Hal





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se