Update.

2014-08-09 // Kategori: Allmänt


Det här med en blogg känns inte riktigt som jag längre. Förhoppningsvis så orkar jag fräscha upp designen inom kort, rensa lite och starta om den. Men stänga ner den kommer jag inte göra. 
Finns alltför många minnen på denna blogg, sådana som gör ont att tänka på men också sådana som får en att le.

Nuförtiden består dagarna av jobb, sen springer jag i princip inte alls men nästan, hem. Slänger mig i sängen och däckar. Av ren lathet har redan två dagar blivit hemmaliggandes och ren ångest har jag på den fronten då jag förlorat alltför mycket pengar på grund av det.
Men jobbet passar inte mig heller, den ända ( som jag tidigare nämnt ja ) motivationen som får mig att kliva upp klockan sex på morgonen är pengarna.
Snart börjar även skolan, hell to the no jag orkar inte. Jag ser många sömnlösa nätter framför mig bestående av plugg, stress men också festande, vänner och andra positivita ting som får överväga det negativa just nu.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se