1 månad senare

2014-01-30 // Kategori: Allmänt
Okej, så min plan är att i slutet av varje månad skriva lite om min träning och framgångar. Så vi börjar här och nu, ca 1 månad senare.
 
När min träningsresa började var jag svag. Alla mina musker hade brytits ner av min sjukdom och jag klarade knappt av att bära en matkasse. Man bara hallåååååå?! 
På gymmet började jag med en instruktör som gav mig ett träninschema som från början var ganska jobbigt. De vikter jag kunde ta såg ut ungefär såhär: 
Ben: 15 kg 
Rygg: 10 kg
Mage: 15-20 kg 
 

Mina resultat syns inte riktigt ännu men jag känner mig starkare, piggare och framförallt gladare! 
Jag kan idag ta: 
Ben: Upp till 40 kg
Rygg: 25 kg
Mage: 40 kg
 
Jag är stolt, riktigt stolt över dessa resultat. Inom ett par månader kommer resultaten vara synliga, jag kommer att vara starkare och le kommer jag göra, så in i tusan! 
Jag har även börjat göra nya övningar, provat på nya maskiner som blivit favoriter. Börjat göra crunches med lätta vikter, ryggövningar även här med lätta vikter. Jag har så mycket kvar att lära och jag ser fram emot allt! 
Jag är väldigt envis av mig och just i sånna här tillfällen är det fanimej det bästa jag har. Som jag sagt innan, det här är INGET nyårslöfte, det är en dröm som går i uppfyllelse. 
 
På tal om träning, vill ni att jag ska börja göra mer inlägg som
handlar om övningar, mat och allt som hör till? 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se