Pw

2014-01-06 // Kategori: Allmänt


Hej på er! Har ungefär precis typ nyss varit ute på en timmas pw med mina bästa Moa och Bella.
Pratade om allt mellan himmel och jord, himla skönt att ha sådana vänner!
Har precis ätit mat och sitter just nu och kollar på film. 
Imorgon ska jag upp tidigt för att dra till gymmet och även möta upp Moa där senare.
Har tänkt köra igenom schemat och efter det , köra lite fria vikter eller träna kondition. Får se! Sen ska jag även hinna hem, duscha och äta innan jag måste stressa iväg till dietisten. //y

Kommentarer
2014-01-06 / 22:29:35

jätte snygg tröja! :) vart kommer den ifrån? :))

Har anordnat en veckans blogg tävling :D
Klicka gärna in på min blogg och va med och tävla! kram





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se