Skitdag

2014-01-08 // Kategori: Allmänt
Åhhh alltså dra mig baklänges jag orkar inte.
Den här dagen suger verkligen rakt igenom. Skulle boka tid till tatueringstid men helt plötsligt måste man vara arton, Okej, visst fine. Är typ det jag sa bortsett från tusentals svordomar.
Skulle på sh'bam pass ikväll men Moa är sjuk och har ingen lust till att gå själv när jag är hyfsat ny och samtidigt har världens träningsverk i benen. Är ju skitglad då jag vet att det tagit, men kör ett pass imorgon istället.
Idag går tiden långsamt och jag har bara lust att gå och lägga mig.
Fan alltså vet ni. Verkligen fan fan fan.
 
 
 

Kommentarer
moa
2014-01-08 / 17:57:24

Du kan ju boka tid i Norrköping fast där måste man vara 16..

Svar: Får se hur jag gör, vill ju så gärna!
Yasmine van Hal





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se