Tattoo

2014-01-05 // Kategori: Allmänt
Jag har länge gått och funderat på tatueringar. För mig handlar det inte om hur fina dom är, för det är dom, riktigt jävla snygga. Det handlar mer om att de ska stå för något. 
I många av mina tidigare inlägg har jag skrivit om att vi inte uppskattar livet utan bara det som tillkommer. Jag är en av dessa personer. Jag glömmer bort hur fint själva livet egentligen är. Därför vill jag ha något som symboliserar och påminner mig om detta. Något som även påminner mig om kampen jag gjort mot min sjukdom och något som påminner mig om de jag älskar mest. 
Efter den 20 Januari kommer jag att ligga på ett tatueringsbord och få skrivet ''Life is beautiful'' i nacken. 
 
Något liknande typsnitt är det jag vill ha. Åh vad jag längtar! 


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se