Godmorgon.

2014-05-07 // Kategori: Allmänt

En utan smink för omväxlingens skull.

Hej på er! Himla trött en människa kan vara. Igår gick jag i skolan till lunch men gick hem då jag var alldeles för trött & sliten för att vara kvar. 
Tog det lugnt och bara var.
Senare på kvällen kom Emil till mig & lämnade mig sent fram emot tolvslaget.
Somnade bara någon timme senare & vaknade idag lika sliten som igår.
Ännu bättre så har vi nationella matte nu på morgonen, jag kan ingenting & har inte ansträngt mig heller. 
Matte är inte min starka sida, jag brukar kämpa för det jag vill men när det kommer till detta så nöjer jag mig verkligen med ett E. 
 


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se