It's the soul that needs a surgery.

2014-05-04 // Kategori: Allmänt

// Just nu.

Hej på er! Är så himla trött. Inte på livet själv, utan på all negativitet som enkelt tagit plats på sistonde. Alla jobbiga beslut som tagits & som kommer att tas.
Viktiga människor som försvinner. Usch.
Vill inte tänka på allt jobbigt när jag ändå har så himla mycket att se fram emot. 
Men det löser sig. Absolut, utan tvekan. Det vet jag & det är det jag vill hoppas på.
Min dag kommer spenderas hemma, hade tänkt träna men har trots en fullproppad vecka lyckats tränga in 4 pass. Tänker börja lugnt igen, därför låter jag min värkande kropp vila idag. 
Har landat i min säng efter städande av rummet. Ska snart försöka ta tag i matteplugg då denna vidriga vecka enbart bjuder på np-matteprov. 
Well hello there magsår!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se